Skip to content

Benvingut/da!

10/01/2011

Em dic Jacint Casademont i aquest és el meu raconet a la xarxa.

Aquí al costat hi tinc unes pastes, i estic preparant cafè, seu i t’explico. Perdona que encara no estigui gaire polit, però estic acabant el trasllat, però ben aviat estarà a ple rendiment. Aquí podràs saber tot el que vulguis saber de mi i a més et mantindré informat sobre el que faig de profit.

Per exemple, actualment, estic acabant de preparar junt amb l’equip el Late Night with Dani Lagi, una adaptació dels famosos show’s nord-americans per fer-lo mensualment en viu a La Impremta de Girona. L’estrena serà el proper 27 d’octubre, t’hi espereo!

www.latenight.cat

No comments yet

Deixa un comentari

