Skip to content

SETMANA FRENÈTICA

10/19/2011

Estic d’enhorabona. En només un dia han sortit a la llum dos dels meus projectes, dels quals n’estic molt orgullós.

Primer, el gran David “Callahan” Ruíz em va encarregar un anunci per la l’Acocollona’t, la primera setmana de cinema fantàstic i de terror de Girona. En ells diferents directors de Catalunya ( Paco Cavero, Venga Monjas, Eva Berenguer,…entre d’altres) han donat el seu punt de vista sobre els terrors més quotidians.

Amb la col·laboració de Roser Galí i en Pitu González vam rodar i editar en una tarda l’anunci, on he intenta reflectir com a vegades el món del cinema ens fa més fàcil la vida quotidiana, o no.

Per altra banda, ja és on-line la meva nova entrega a la secció Café (y) solo d’Underbrain. El que podia ser una simple nova columna, gràcies a l’il·lustrador Sergio Bareas, s’ha convertit en un experiment on text i dibuix es barregen amb un resultat que ens deixa mols satisfets. Em trec el barret davant el meu company per la seva gran idea.

Per veure-ho clica damunt: La ruptura.

No comments yet

Deixa un comentari

