Skip to content

JA HEM ESTRENAT EL LATE NIGHT

11/03/2011

Efectivament, el passat dijous 27 d’octubre varem estrenar el Late Night with Dani Lagi a les 11 de la nit a l’Impremta. Moltes hores de feina van donar els seus fruits i ho van poder gaudir en directe unes 300 persones en viu. Tot un èxit sens dubte.

 

En aquesta primera entrega varem poder comptar amb grans artistes com el monologuista Gabriel Córdoba, el terrorífic David Ruíz, la màgia de Felix Brunet, el ritme de Moug o la presència i actuació del nostre entrevistat estrella: Josmar. Una abraçada ben forta a tots pel seu companyerisme i paciència extrema.

I no m’oblido de l’equip: Jeremy Williams, Sitofonk, Jose J. Priego i Dani Lagi, que van donar el millor d’ells mateixos, convertint dels entrebancs en riures i aplaudiments constants. Treballar amb gent així et fa oblidar l’stress acumulat durant dies.

Jo per la meva banda m’emporto el gran record de veure entre el públic a la gent que m’estimo, l’adrenalina disparada només pujar a l’escenari, els somriures de la gent i la il·lusió de veure com funcionaven les improvisacions.

Només queda dir que ja tinc ganes de tornar-hi de nou, escriure i treballar dur durant un mes per entretenir a la gent, que tenim ja moltes coses preparades i crec que la nostra relació amb el públic pot durar molt i molt temps.

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

