Skip to content

SEGON LATE NIGHT WITH DANI LAGI, FET!

11/28/2011

El passat 24 de novembre varem realitzar la segona entrega de Late Night with Dani Lagi. Els invitats van ser de luxe: el cineasta gironí Paco Cavero que ens va presentar el seu noU curt Le llamaremos Bobby, Bernat Costa Faura l’il·lustrador i clon oficial de Johnny Depp a l’Estat, Albert Boira un dels monologuistes més reconeguts i La Pepa el personatge més heavy de les nits gironines, a més de ser propietari del local Maiden’s i líder del grup El Efecto La Pepa. Tot això dirigit i presentat per Dani Lagi amb la col·laboració de: Jose J. Priego, Jeremy Williams, Sitofonk, Felix Brunet i un servidor.

Aquesta vegada estic especialment orgullós del meu treball de guió, sobretot en el monòleg inicial, on vaig intentar no caure en un to barroer, i el tall guionitzat de l’entrevista al Bernat, on vaig jugar amb la falta de coneixement de molts de nosaltres a l’hora de parlar en anglès. Per altra banda tinc força a millorar pel que fa a la meva secció: va ser repetitiu després de tractar el mateix tema just abans i va faltar-hi espontaneïtat. S’ha aprendre dels errors amb paciència i constància.

Demà mateix ja tenim la primera reunió per preparar la següent entrega, que serà ni més ni menys que un especial de Nadal. Primer de res repassarem els factors a millorar i ben aviat començarem a treballar en el guió i escaleta en sí.

No comments yet

Deixa un comentari

