Skip to content

TERCER LATE NIGHT WITH DANI LAGI, ESPECIAL NADALENC.

12/29/2011

Per tercera vegada vam pujar tot l’equip a l’escenari de La Impremta, aquesta vegada amb un especial festes nadalenques. Aquesta vegada vam tenir Ramon Tartas obrint el programa amb un gran monòleg i d’entrevistats a Miguel Noguera i Venga Monjas.

Banda apart, vam fer alguns canvis al programa. Vam reduir temps traient una entrevista, i movent la secció d’en Sitofonk a la primera part, just darrere meu. No només vam compensar primera i segona part amb el contingut, que queia quasi tota damunt el segon acte, i abreujar el temps, un dels nostres grans problemes. També vam córrer el risc d’invitar a personatges no gaire coneguts a Girona, però això ens va obrir les portes a un nou públic.

Pel que fa la meva secció, després d’haver punxat per contingut i formes vaig decidir apostar per comentar, reforçat per titulars en pantalla, notícies curioses. Tot i ser una secció ja vista en molts llocs, vaig donar el punt personal relacionant-les totes amb imatges i vídeos protagonitzats per mi. Per tenir el públic sempre entretingut em vaig treure de la màniga una mini-secció: A tope amb el top. En ell vaig aprofitar errors en cartells d’establiments comercials per fer-ne broma, convertint-los en regals ideals pel familiars durant les festes. El reforç de la meva ineptitud de parlar en castellà i anar disfressat de Sant Josep va acabar de vestir la secció. N’estic força content.

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

