Skip to content

A TOPE CON EL TOP

01/30/2012

El passat dijous vam realitzar una nova entrega del Late Night with Dani Lagi. Aquesta vegada, i no només ho dic jo, vam aconseguir fer un pas endavant gràcies a la col·laboració de Sergi Moreno i el seu equip. El programa va aconseguir una dosis extra de professionalitat, i de pas, espectacularitat amb un ritme fluid i ascendent. Els convidats, a més, Toni Cano i Dani Pérez van aportar una frescor molt a tenir molt en compte en noves entregues.

Per la meva part. En l’anterior programa va funcionar força bé la meva secció. Vaig començar a definir el meu personatge, apostant per l’egocentrisme i l’enfrontament cínic amb el presentador. També va marcar l’esquema a seguir, dues noticies curioses rematades amb un comentari amb punch, i la mini-secció “a tope con el top”, adaptant-se al tema del moment, creant un rànquing a partir d’imatges sorprenents.

En aquesta ocasió vaig netejar de palla els diàlegs, creant més dinamisme en les repliques. Començar fent una introducció al titular, llegit pel presentador, comentari al respecte per acabar amb una imatge de creació pròpia, on normalment jo en sóc el protagonista, per rematar-ho.

Per la mini-secció a TOPE CON EL TOP, vaig fer de nou un vídeo-intro amb talls de trompades intercalant fotos de mi mateix, acompanyat d’una cançó demodé per crear contrast. Un cop vist, explicar el leit-motiv del dia, en aquesta ocasió els proposits de principi d’any, donant un consell que sembla apuntar per una banda, i que al aparèixer l’imatge sigui exactament al revés. Tres ítems i fet.

De cares al següent programa he de trobar la manera d’aconseguir una entrada espectacular i aconseguir que la transició entre les notícies i la mini-secció quedi arrodonida i no impostada.

No comments yet

Deixa un comentari

