Skip to content

QUÈ FOTS?

03/21/2012

Us demano disculpes estimats amics, coneguts i saludats, seguidors en general. No he actualitzat el bloc últimament, ho sé. Podria donar mil excuses, però donar explicacions és de perdedors. Enlloc d’això us explico en què he dedicat aquest temps.

 Ningú no és perfecte: cada dimecres em tanco a Ràdio Salt i desinformo als oients amb els últims projectes que es maneguen per allà Hollywood.

 Late Night with Dani Lagi: durant tot el mes escrico, retoco i putinejo la meva secció al programa, a més de remenar en la seva comunicació on-line, donar un cop de mà en els textos dels altres i decidir quan fico a rentar la meva americana. Això comporta molt temps.

 Underbrain i Papanatos: ja tinc a punts les dues noves columnes. Ja les tinc escrites, falta el dibuix d’en Sergio Bareas i ja les penjo. Molt crazy aquest cop.

 Projectee X: m’he embolicat a escriure un guió per una webserie sorgida d’una universitat de Barcelona. Mentre l’equip fa càsting jo estic donant-li voltes al pilot, per veure com puc lluir-m’hi. Aviat en sentireu molt a parlar.

 Projecte X 2: no és una seqüela, és una cosa mega-ultra secreta. En un mes he hagut d’escriure tres guions de terror que , en cas de funcionar, farien que a partir de llavors em tingueu que tractar de sir o estrella mediàtica.

 Parental advisory: relat breu que he escrit sense miraments. Tenia ganes d’escriure sense matar-m’hi, vomitar lletres, i divertir-m’hi. Aconseguit. Ara falta que el meu bon amic Bernat Costa m’ho il·lustri i ho penjaré al bloc. Podria convertir-se en el principi d’una cosa molt més gran.

 Llegir: escoltin, per escriure molt i bé s’ha de llegir encara més i millor. Ara mateix acabo de llegir-me Un tipo implacable d’Elmore Leonard, i pensant si començar amb una revisió de H. P. Lovecraft o La rata de acero inoxidable de Harry Harrison.

 I també he hagut de atendre els meus deures com a pare, xicot, amic i familiar.

 Ser en Jacint Casademont no és fàcil, però sí divertit.

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

