Skip to content

DIBUIXANT D’AVORRIMENT

05/30/2012

Servidor sempre ha sigut un amant d’ajuntar lletres i explicar històries, però va haver-hi un temps llunyà en que no sabia escriure. Aquell petit pelut explicava les seves cabòries amb un llapis i paper de manera maldestre. Ja amb pèl al pubis va decidir que se li donava força millor escriure que guixar i va arraconar aquella afició. Tot i dedicar-me constantment a teclejar no m’he oblidat del meu hobby, i sovint, quan ja estic fart d’omplir de frases sarcàstiques i fer-li viure aventures als meus personatges, em dedico a a tornar als orígens. Segurament mai guanyaré un euro dibuixant, però em comporta una llibertat i satisfacció que no deixo escapar a la que tinc uns minuts per mi. Vet aquí uns quants dels meus gargots més recents.

La Ruth (la meva parella) i jo de picnic. Pura ciència ficció, ja que a mi ben poc m’agrada la natura.

Servidor ballant tot feliç. Tinc obsessió des de ben petit cap al claqué. Espero alguna vegada muntar un gran musical on jo seré el protagonista fent el tonto amb el peus mentre desafino.

 

 

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

