Skip to content

REPARTIENDO GALLETAS

08/11/2012

Tenir parella t’acaba portant a fer coses sense gaire sentit- Que m’ho diguin a mi. Poc amic que sóc del suar i ella em va convèncer per anar a una classe de tae-kwon-do. I mira, vaig suar, poc més. També vaig fotre alguna patada, que quasi m’hi mato,i compartir vestuari amb joves forts i atractius que em feien deprimir. Bé, al final, menys mal, vaig tenir recompensa. Llegeix aquesta trepidant aventura.

http://www.underbrain.com/cafe-y-solo/repartiendo-galletas/

No comments yet

Deixa un comentari

