Skip to content

¿DÓNDE ESTÁ LUIS ANDRADE?

10/14/2012

Coneixes a Luis Andrade? És l’últim projecte de Josep Maria Raventós, el còmic polifacètic, que en aquesta ocasió s’ha embarcat en la creació d’aquest web sèrie. El seu protagonista, Andrade, és un guru de les firmes, al voltant de les quals ha creat tota una religió. Les primeres aventures del personatges van ser durant aquest Sant Jordi on va sortir al carrer per oferir la seva firma, com a màxima expressió, a tots els que la volguessin.

Ara fa cosa de quinze dies en Raventós em va oferir participar en la següent entrega, i com no, vaig acceptar encantat. Aquest passat dimecres vam anar a Sitges, en ple festival de cinema, a gravar aquest nou capítol, que segurament es dividirà en diverses entregues, en companyia d’en Joel Navarro-Beltrán, en Vicenç Viaplana, en Dídac Alcaraz i l’Eva Cabezas. Una gran jornada on vaig fer el boig pels carrers, cridant i corrent pel centre de la vila, passant-m’ho d’allò més bé.

De moment no puc explicar res sobre el seu argument, però us deixo amb el primer teaser on us en podeu fer una lleugera idea de tot plegat. Ben aviat la seva estrena. Espero que us agradi.

Anuncis
2 comentaris leave one →
  1. 10/14/2012 17:36

    Tio, el carrer d’on ve corrent en Raventós és on jo tenia l’apartament tota la setmana a Sitges!!!!! Quan vau rodar això? Deuria estar a l’Auditori si no us vaig sentir per la finestra……

    • jacintcasademont permalink
      10/14/2012 17:38

      Dimecres matí. Vam passar quasi tot el dia per Sitges.

Deixa un comentari

