Skip to content

TOT VIDEO: ACOCOLLONA’T+ LUIS ANDRADE

10/17/2012

Fuck! Hi ha dies en que et despertes tot grogui i et qüestiones el sentit de tot plegat. Avui és aquest dia. Però cony, és una merda aquest estat, i m’he decidit a sortir al carrer. M’he comprat l’especial de Qué leer de novel·la policíaca i m’he tancat en un bar lluminós a llegir i fer un bon cafè. Tot molt millor, però faltava la cirereta. Això que arribo a casa i… patapam! Tres vídeos dels quals em sento molt orgullós.

 

En primer lloc s’ha estrenat el meu espot per la nova edició de l‘Acocollona‘t, la setmana de cinema fantàstic i de terror de Girona. Si l’any passat vaig tractar la incomprensió de la gent cap a la meva faceta cinèfila ara he volgut reflectir els meus temors a ser un mindundis amb la companyia de l’Ignasi.

També ha sortit a la llum l’anunci pel festival que han parit dos bons amics, en Roger Lleixà i en Pitu, que han fet de VJ’s fent un combo guanyador de música i imatges inquietants. M’han deixat amb el cul ben torçat, i això és de puta mare. Mira, mira…

I per últim, ha sortit un nou teaser de la sèrie web ¿Dónde está Luís Andrade? D’en Josep Maria Raventós on vaig actuar-hi. S’estrena aquest divendres la primera entrega i per temptar-vos ha editat això. Ganes!

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

