Skip to content

APADRINA A UN DESGRACIAT

01/04/2013

Fart de que un negret es gasti els teus en plastidecors i t’envii quatre gargots de colors quan tu esperaves una pilota Adidas o una vambes Nike? Vols inflar-te l’ego amb la consciència tranquil·la i a més fer país? Estas d’enhorabona, aquí tens la resposta als teus desitjos més egocèntrics.

6ad447dd14c339341

Apadrina un desgraciat és una O.N.G. (organització no garantida) amb ànim de lucre i sense escrúpols. Amb aquesta iniciativa podràs satisfer els teus desitjos filantròpics per un mòdica quantitat de diners.

El fundador d’aquest projecte és en Jacint Botifler Casademont, lliure pensador i amant de les croquetes. La idea sorgeix d’una experiència al límit que li va fer replantejar la seva vida, tal com ell mateix explica:

“Havia quedat amb un amic per fer un cafè. (…) Després d’un parell d’hores explicant-li la vida de merda que portava, quan tocava pagar, em vaig adonar que no portava ni cinc al damunt. Ell es va oferir a pagar-m’ho. (…) Quan vaig arribar a casa em vaig adonar que ell es devia sentir molt satisfet al comparar la seva via amb la meva i jo n’havia tret un cafè gratis. Un win-win, com diuen els americans, o un tartamut quan vol dir Windows. (…) Després d’anar al bany a fer caca em vaig adonar que allà hi havia negoci…vull dir una bona iniciativa humanitària”

És així com es van assentar les bases per aquest projecte innovador i sense escrúpols, pioner en el sector de la indústria hidroelèctrica.

Amb Apadrina un desgraciat, segons la quantitat que aportis, podràs de gaudir de diferents possibilitats com per exemple:

-Emportar-te el teu apadrinat de viatge, així tindràs algú que et carregui les maletes i et faci fotos davant els monuments.

-Convidar al teu apadrinat al teu sopar entre amics per burlar-vos junts de les seves penúries.

-Fornicar amb la teva parella davant seu per dir-li “olora nas que no en tastaràs, desgraciat!”

-I molt més!

Si et consideres un desgraciat (sense feina, amics, familia, autoestima, ni res) i vols guanyar-te un diners patèticament pots escriure’ns a: socdegraciat@eresmas.es i si vols aprofitar-te’n d’un no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres escrivint-nos a socunfilldeputa@yahoo.es

Milers de catalans volen fer compartir amb tu la seva desgracia i gaudir de la teva bondat.

I recorda: no siguis un desgraciat, millor adopta’n un!

Anuncis
One Comment leave one →
  1. 01/05/2013 1:43

    No he vist mai ningú treure-li tant de suc al Face in the hole!

Deixa un comentari

