Skip to content

Creativitat al poder

02/06/2013

Hi ha vegades, no saps com, que acabes fent coses que mai t’hauries pensat. Això mateix m’ha passat. La meva companya del Ningú no és perfecte, la Marta, l’any passat va impartir un taller d’escriptura creativa per la gent gran a l’EspaiCaixa de Girona.Enguany li han tornat a oferir, però va haver que rebutjar la proposta per estar lligada amb altres compromisos. Però, i des d’aquí mil gràcies, se li va ocórrer que jo podria substituir-la i així lis va fer saber. Uns quants e-mails i trucades després el lloc era meu.

Un cop tot en ferm em van embargar dues sensacions: il·lusió i por.

No sóc precisament un acadèmic en això de la creativitat, però sempre he intentat aprendre noves tècniques per desenvolupar-la i el més important, he utilitzat aquestes eines en molts dels meus treballs.

Per altra banda sempre he desconfiat de la gent que intenta estructurar i reglar les activitats creatives.

Amb aquests dues posicions a cada banda de l’espatllat em vaig presentar a la primera sessió. Hora i mitja després vaig sortir amb un gran somriure. No puc assegurar com es desenvoluparà el trimestre, en absolut, però les primeres sensacions són d’allò més positives. Intentar ajudar a gent amb ganes de seguir fent i aprendre és un orgull.

De bon principi els vaig deixar clar les meves intencions: ajudar-los, això sí, passant-ho bé. Es assistents són gents que ja té la vida feta però gens conformista, que volen seguir creixent amb il·lusió. Jo no sóc ningú per dir-lis què han de fer, l’únic que pretenc és ajudar-los a seguir gaudint de la vida amb noves esperances i reptes per davant. Valoro la seva predisposició, i pel que sembla, ells la meva voluntat.

Fins l’abril intentarem, ells i jo, aprendre a explotar el nostre potencial amb eines més pràctiques que teòriques i a ser possible, tot plegat, com més entretingut millor.

Una nova aventura ha començat.

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

