Skip to content

Potser em pots ajudar

02/21/2013
tags:

Les coses no van gaire bé. Així, en general. Ser creatiu està molt bé, però a vegades et mors de gana. Jo estic en una situació així. Tot i haver llançat centenars, no exagero, de currículums ningú m’ha ofert feina. Com que pels mètodes tradicionals no sembla funcionar he decidit fer una cosa diferent per fer-me sentir. Així doncs, he fet una animació explicant el meu cas i a l’espera de que algú m’ofereixi un lloc de treball. Esperem que funcioni. I si saps d’alguna cosa fes-m’ho saber, eh.

No comments yet

Deixa un comentari

