Skip to content

NINGÚ NO ÉS PERFECTE, I’m back

04/11/2013
Olga Kurylenko surt a la nova de Tom Cruise. Jo em quedo amb ella, eh.

Olga Kurylenko surt a la nova de Tom Cruise. Jo em quedo amb ella, eh.

Aquesta setmana suposa el meu retorn al programa, ni que sigui per fer la meva secció. Les estrenes a la cartellera estan força bé:

-Alacrán enamorado: parida del germà (encara més) lleig dels Bardem
-Cuatro días de mayo: NPI
-LOL: Hannah Montana no va voler fer Spring Breakers i sí això. MALAMENT!
-Oblyvion: Tom Cruise fent de Wall-E.
-October day: NPI
-Tipos legales: Al Pacino i Chritopher Walken fent de iaios mafiosos.
-To the wonder: art i assaig hardcore de Terrence Malick i Ben affleck de prota.

A les hot news parlo del nou film de James Wan (terroríficament temptadora) o els possibles nous directors de A todo gas. La Marta ens explica les aventures de Kristen Stewart i la nostra estimada Lindsay Lohan. I per acabar l’Alfons ens fa cinc cèntims de totes les novetats del Saló del Cómic de Barcelona. Maco, eh? Doncs escolta-ho ben atent i gaudeix com mai!

http://www.ivoox.com/ningu-no-es-perfecte-8-a-14-abril_md_1939154_1.mp3″ Ir a descargar

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

