Skip to content

HANNIBAL 102

04/15/2013
tags:

Atenció, això està farcit d’spoilers. Avisats esteu.

551151_491186324281425_1693505916_n

 Joder. Volia fer un text super treballat explicant mil teories que m’han vingut al cap amb aquest capítol; però a l’hora d’escriure-ho em veig incapaç. Us puc dir que ha superat, de llarg, les meves expectatives. Que moltes coses que em semblaven defectes en el pilot ara n’he entès el sentit i em semblen virtuts revolucionàries en el món de les sèries. Podria dir-vos mil coses com aquesta, però millor mireu-lo. Gaudiu de l’assassí de la setmana, que no mata. Gaudiu de la pèl-roja que manipula, i sempre sembla que la vagin a matar. Gaudiu de com un gran poder comporta una gran responsabilitat, però mai en seràs conscient i tothom s’intentarà aprofitar d’ell.

 Ai, simplement gaudiu d’aquests 40 minuts exquisits.

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

