Skip to content

TRÀILER XPRESS 5

05/10/2013

GRAVITY

Alfonso Cuarón, que no nego que és un gran director, Hijos de los hombres per exemple. Però aquesta nova proposta em pinta molt malament.  Un parell de naugrafs a l’espai? La veritat, per molta estrella que hi hagi m’importa més aviat poc.

THE WORLD’S END

Tercera entrega de l’equip de Zombies Party i Arma Fatal. Això pinta bé. En un principi em pensava que aniria d’un Armaggedon o així, però veig que tornen al cinema de gènere. Millor. Aquesta vegada sembla un pseudo-remake de El pueblo de los malditos. Bé!

ENDER’S GAME

El llibre em va cansar a les poques pàgines i l’adaptació, poc que he vist, em sembla que m’importarà encara menys. Sé que hi ha molt fan de l’obra, els desitjo molta sort amb això. A mi que no m’hi esperin.

RED 2

La primera entrega em va fer força gràcia, però al tram final es feia moooolt repetitiva. Incorporar-hi més actors no crec que aporti molt novetat. Alla ells. No?

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

