Skip to content

UN CIUDADANO EJEMPLAR

05/19/2013


D’aquesta pel·lícula tothom me n’ha parlat meravelles. O millor dit, me n’ha parlat meravelles tothom qui gaudeix del cinema com a mer espectacle o eina d’entreteniment, Bona senyal doncs. Jo dels gafapastes que busquen a cada plànol un significat i metàfores visuals amb les quals masturbar-se me’n fio menys que una de les meves ex’s que diu que em vol lligar al llit amb un pica-gels a la mà.

M’he trobat amb un film simple-simple. Una barreja de diferents factors que han convertit en èxits pel·lícules com Se7en, Saw, El justiciero de la ciudad, El cabo del miedo o qualsevol novel·la d’advocats de John Grisham. En resum, a un paio (Butler) li maten dona i filla i el seu advocat (Foxx) accepta un pacte de merda amb els criminals al no haver proves contundents contra ells. El vidu es cabreja i anys després decideix venjar-se de tot quisqui, de mil maneres diferents i a quina més impossible. Estem parlant d’una barreja d’indignat, amb Moriarty i McGiver.
Al principi he intentat prendre-m’ho amb serietat, però enseguida he vist de que anava la broma i m’he deixat portar. Sort que ho he fet. Si algú hi busca un xic de seny a tot plegat sortirà ben escaldat. I això us recomano, que la mireu sense preocupar-vos en auto-respondre-us els forats que conté.

És més, té més de comèdia que de thriller.


 

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

