Skip to content

Judith Secanell, actriu

06/11/2013

phoca_thumb_l_5401-1Judith Secanell és ja un rostre que comença a fer-se conegut. Aquesta actriu barcelonina poc a poc s’està fent un lloc en el món de l’espectacle després d’haver participat en produccions com El cor de la ciutat o Amar en tiempos revueltos, o que més recentment acaba de rodar una web-sèrie amb els Mojinos Escozíos i un shortfilm amb els ballarins del Cique Du Soleil, i que ja es plantaja fer el salt als EEUU. Abans que ens abandoni per provar sort més enllà del Mar Atlàntic he aprofitat per fer-li unes preguntes

 Com et vas iniciar en el món de la interpretació?

De petita ja feia gimnàstica i dansa, i després vaig començar a fer alguns anuncis per televisió. Al poc vaig començar a fer eatre musical i…una cosa em va portar a l’altra. D’aquí a actuar per televisió, cinema i així anar progressant poc a poc, però sense parar, sempre amb ganes de treballar més. 

He vist que has participat en diferents pel·lícules, sèries i videoclips. En quin format et sents més còmode?

 

La meva base és teatral, on ho he après quasi tot, però m’agrada molt el món del cinema i la televisió, ja que són tempos i ritmes de rodatge molt diferents. Diríem que són branques dins un mateix art.

El sector de l’espectacle, al igual que la resta, passa per un molt mal moment. Compensa el risc de no tenir un treball fixe?

 

Personalment, a mi, sí em compensa, tot i que no estic d’acord en moltes coses. Però la meva professió és vocacional. El meu cos està programat per actuar, ja sigui en teatre, cinema o televisió. és una pena que en el teu propi país quasi no pugui viure de la teva professió: per les retallades en cultura, la poca quantitat de produccions, dels tristos pressupostos,…i hagis de marxar a fora a sobreviure o buscar altres maneres de subsistir.

phoca_thumb_l_300999_10152164263580503_1039064487_n

T’has plantejat mai ser tu mateixa autora d’una futura obra?

 

Idees en tinc moltes, però encara no les he plasmat en paper. A l’hora d’escriure em costa una mica, tot i que m’agrada molt dirigir. Vaig estudiar cinema, i he treballat com a assistent de direcció de càsting. L’especialitat de dirigir m’atrau molt, i no la descarto en un futur pròxim.

Si algun dels nostres lectors es planteja donar el salt al camp de la interpretació, quins consells li donaries?

Que ho facin sense por, que ho sentin i gaudeixin al 100%, sense pensar massa amb el cap. És una professió sentimental, que es sent amb el cor. Has de tenir els sentiments a flor de pell tot el dia i treballar amb ells. Diuen que no és bon moment per la professió, però quan ho serà? Quan ho ha estat. 

phoca_thumb_l_49Quins projectes tens entre mans actualment?

Dues coses, una la puc dir, l’altra encara no.

La primera és fer la segona part de The wrong one, un shortfilm dirigit i interpretat pel ballarins del Cirque Du Soleil.

La segona fins a finals d’estiu no la puc dir. Però si surt bé que ho sabrem ben aviat. És per fora d’Espanya, concretament als E.E.U.U. No dono més detalls.

Gràcies per respondre aquestes preguntes. Et desitjo molta sort en tot el que t’espera.

Moltes gràcies a vosaltres, un plaer.

Podeu trobar més informació i fotos de la Judith a la seva pàgina web:

http://www.judithsecanell.com/

I també seguir-la per Twitter:

https://twitter.com/search?q=%40missjudnina&src=typd

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

