Skip to content

V/H/S 2

06/12/2013

La primera em va agradar. Com solen dir els que en saben els films dividit en petites històries solen ser irregulars, però la tònica general em va semblar molt bona. En aquesta segona entrega passa el mateix. Les dues primeres històries em van semblar fluixes, sobretot, per tocar dos temes que ja m’avorreixen, els fantasmes i els zombies, però en canvi, les dues altres m’han semblat molt fresques. El reportatge a la secta asiàtica em va enganxar de bon principi, i el seu final, després d’un trajecte absolutament bizarre, em va despertar un somriure. A la última entrega, el cas de l’atac extraterrestre, em va semblar molt entretinguda i, fins cert punt, divertida. La història central, però, que serveix per enganxar el contingut de cada cinta, em sembla fluix. Tot i que l’actriu em va enamorar. En definitiva un bon film, que tot i ser deficitari en efectes especials i maquillatge, puja el nivell a cada minut. Molt recomanable i a l’espera d’una tercera entrega.

Això sí, mireu-vos la primera. Els éssers terrorífics/paranormals són molt originals.

 

 

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

