Skip to content

Com va anar el rodatge de T’ESTIMO TANT

06/24/2013

Ja fa cosa d’un any vaig demanar al Jordi Romero que em gravés un cameo pel meu vlog Tetas y culos. Va acceptar encantat i per mi va ser tot un honor que formés part d’aquella bogeria meva. En Jordi fa anys que li segueixo la pista. És un director de curts, va guanyar l’any passat el Brigadoon del Festival de Sitges amb Zona de caza, amant del gènere i que amb pocs recursos fa màgia. És tota una institució al barri de La Taxonera i per mi un exemple a seguir en el món dels curtmetratges.

En Jordi Romero, el director i guionista de "T'estimo tant"

En Jordi O. Romero, el director i guionista de “T’estimo tant”

No fa molt em va escriure comentant-me que estava preparant un nou curt i pensava en mi per protagonitzar-lo. Us ben juro que em vaig emocionar. Tot i que em considero guionista estic encantat d’actuar en obres d’amics com ja he fet amb en Raventós o en Callahan. Així que vam anar parlant-ho i finalment aquest passat cap de setmana va ser el rodatge.

Vaig agafar el tren i de pet a Barcelona, d’allà un petita odissea fins arribar a la part alta de la ciutat, on em van venir a buscar el mateix Jordi i l’Oscar, l’encarregat dels efectes especials. I no us puc detallar de quins o us faig un spoiler important. Ja al pis vam estar xerrant de pel·lícules, amics en comú i altre coses de cinèfils que solen deixar indiferents a la resta de mortals, però que la nostra espècie gaudeix amb delit. Després d’obsequiar-me amb DVD’s amb les seves obres i un samarreta de Zona de caza vam anar cap a la localització de rodatge. Allà ens vam trobar amb l’Esther Vila, la meva parella en la ficció, en Ramon i l’Aleix, que es va encarregar de la il·luminació.

I ja era hora de començar. Després d’una transformació impressionant de l’Esther vam estar assajant el text. És la segona vegada que em toca interpretar una escena romàntica, i la veritat es que estava ben nerviós, però el saber estar i simpatia d’ella ho van convertir en un joc la mar de divertit. A més la calidesa d’en Jordi i el sentit de l’humor de l’Oscar va fer que m’ho passés genial, tot i estar xop l’oli Johnson’s i portar una jaqueta d’hivern al damunt amb la calor que feia. Però vet aquí la màgia del cinema. Així doncs, si creieu que interpreto molt bé l’estat d’ànim del meu personatge és gràcies a la insolació que quasi agafo. A recordar la infinitat de parides que van sortir d’una carpeta folrada amb fotos d’en Mario Casas, fins i tot ens vam inventar un cançó amb ell de protagonista.

L'Esther Vila i jo, la parella protagonista del curtmetratge.

L’Esther Vila i jo, la parella protagonista del curtmetratge.

El rodatge no es va allargar massa, el curt, valgui la redundància, és força curt. Ens vam fer unes quantes fotos com a record i vam anar al pis d’en Jordi a relaxar-nos, acompanyats d’unes birres, i a repassar el material rodat. De moment us puc dir que pinta molt i molt bé, i que segurament riureu força. En acabat el dire va decidir torturar als presents amb alguns capítols de Tetas y culos, gràcies a Déu ningú va ser gaire cruel amb mi. I llavors ja era hora de marxar, almenys per a mi, que havia quedat i ja feia tard.

Ara toca esperar que ben aviat ja estarà on-line. Ah, i també hi haurà projecció d’estrena el pròxim dijous 11 de juliol a les 22h. Terrassa Centre Cívic Carmel junt altres curts d’en Jordi i passi especial de Grease. No hi faltaré! I vosaltres?

No comments yet

Deixa un comentari

