Skip to content

AIXÒ EM SONA #1 SUPERMAN RETURNS VS MAN OF STEEL

06/26/2013

Un altre podcast? Doncs sí senyor. Encara no han acabat d’acabar les temporades de Maleïts malparits i el Ningú és perfecte quan ja tinc llest nou projecte, l’Això em sona.

cropped-logo_bloc1

La idea de fer un programa dedicat a comparar pel·lícules amb les seqüeles, còpies, remakes i reboots fa temps que em rondava pel cap. El problema és que un és un simple mortal i no té temps per tot. Així doncs tenia la idea guardada per trobar el moment oportú per portar-la a terme. Més que el moment ha sigut la persona. En Pau Garriga va presentar un curt a l’Acocollona’t de l’any passat i em va sorprendre gratament. Després vaig descobrir que tenia un blog dedicat al món del cinema. Qui millor? Li vaig comentar, li vaig oferir la idea i va acceptar encantat. A més, el tracte, em va sortir rodó: ell ho prepara tot, s’encarrega de les xarxes socials i jo només hi vaig el dia de la gravació i xerro amb ell.

I avui és el dia de l’estrena de l’Això em sona. Ja tenim el primer podcast penjat. L’hem dedicat a comparar el Superman returns de Singer amb el nou El hombre de acero d’Snyder. Teniu una hora farcida de dades curioses, opinions polèmiques i algunes bromes cinèfiles d’aquelles que només entenem uns pocs. Tu entre ells, segur.

header_twitter

D’aquí quince dies hi tornem amb les dues últimes entregues d’Star Trek firmades per J. J. Abrams. Mentrestant aneu parant l’orella a això. Concretament a l’Això em sona 1.

http://www.ivoox.com/aixo-em-sona-superman-returns-vs-man_md_2163091_1.mp3″ Ir a descargar

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

