Skip to content

Així va anar la presentació de VloggerNow2

06/29/2013

Per fi, ahir divendres, va ser el gran dia.

1016072_469059733186580_307180691_nCom molts de vosaltres ja sabeu he participat en un llibre de relats anomenat Vloggers now 2. En ell s’han llançat a escriure una selecció de vloggers, ja sabeu: gent que es grava parlant de les seves coses i que ho pengen a YouTube, sota l’edició d’en Bouman per Underbrain books. Entre tots aquest 44 autors en Jaume Fibla, per exemple, i servidor recuperant com a referent el meu vlog Tetas y culos.

Acabat de dinar vaig fer la maleta i de pet al tren cap a Barcelona. Després d’una bona suada vaig arribar a la seu d’Underbrain, on alguns dels vloggers havien quedat per dinar plegats. La primera sorpresa va ser veure que superava la mitja d’edat; i no per poc. A més, tots es coneixien entre ells. Em vaig sentir un xic descol·locat, però per sort va aparéixer al cap de cop en Jaume i ja vaig tenir amb qui xerrar.

Tots reunits, vam fer via al metro cap a Centro de Arte Mutuo de Barcelona. Allà ja esperàven els assistents fora. Mentres la resta de vloggers parlaven amb els seus seguidors vaig decidir anar a fer un cafè i seure, a la meva bola. Em temia el pitjor. Després de no poder firmar per Sant Jordi temia quedar-me de nou sense poder fer-ho.

1006177_10152016717457786_1987487266_n

Una estona després ja teníem uns 130 assistents i tots els autors asseguts darrera una enorme taula. Primer de tot cadascú de nosaltres vam explciar qui erem i de què tractava el nostre conte. Una cosa sorprenent va ser que tots ells tractaven temàtiques molt emotives, així que quan va arribar el meu torn potser vaig descol·locar una mica els assistents. Clar, el meu relat és un thriller eròtic en tota regla i veient que la mitja d’edat debia ser d’uns 15 anys…

1003255_188910957941342_1781615011_n

Llavors va ser el torn de preguntes. Algunes persones del públic es van animar. Poc a poc l’ambient es va anar tornant més distés i divertit. Ja tot respost en Bouman em va obsequiar amb una birra i poc després una cua immensa es va plantar davant nostre i vinga a firmar. Més o menys vaig acabar dedicant uns 30 llibres entre glop i glop. La veritat, va ser un plaer. Tot i que em feia por la distància d’edat vaig trobar-me amb joves molt simpàtics, un xic tímids però amb moltes ganes i il·lusió. Poder intercanviar quatre paraules amb ells, fer-lis un dibuixet i firmar-lis el llibre et reconforta, no només t’estan agraïts, a més, sents que allò que has parit s’ho llegirà algú i amb un xic de sort li despertaràs un somriure, o en el meu cas ves a saber…

992799_469061723186381_275649906_n

Una cosa que em va sorprendre va ser quan un grup de tres noietes es van acostar a mi, tot tímides, per preguntar-me què en pensava de 50 sombras sobre Grey i de la literatura eròtica en general. La veritat, no en sóc expert, però va ser divertit xerrar amb elles.

També, tot firmant, una periodista d’ El periódico em va fe una entrevista gravadora en mà. I no només això, s’havia informat sobre mi! Firmes, birres i entrevista; un somni fet realitat. Tal com ja havia comentat per Twitter em sentia un xic Mario Vaquerizo.

931219_469079676517919_1564362772_n

Dues hores va durar tot plegat. Poc a poc ens vam anar dispersant fins acabar els més madurets a casa en Bouman sopant un kebab i altres bogeries de gent gran.

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

