Skip to content

T’ESTIMO TANT!, de Jordi Romero

07/13/2013
L'Esther Vila i jo, la parella protagonista del curtmetratge.

L’Esther Vila i jo, la parella protagonista del curtmetratge.

Ai, l’amor…hi ha alguna cosa més maca que una parella d’enamorats? Segurament sí, però això és un tema que ja en parlarem un altre dia.

Tinc l’honor de presentar-vos el nou curt on he participat: T’estimo tant!

Com ja us vaig comentar fa unes entrades abans en Jordi Romero, el director de Zona de caza o la saga de Los Cocos Andantes, em va oferir un paper en el seu nou micro-curt, i no vaig poder dir que no. L’Esther Vila i jo mateix interpretem a una parella d’enamorats que estan a punt de fer un pas endavant en la seva relació quan passa un succés inesperat. Quin? Fes click i descobreix-ho tu mateix.

Anuncis
One Comment leave one →
  1. joan masdemont fontas permalink
    10/23/2013 22:18

    Boníssim.

Deixa un comentari

