Skip to content

S’ACOSTA L’ACOCOLLONA’T 2013

09/11/2013

1255491_597666406942639_1273805272_n1- Amics, a finals d’octubre, podrem tornar a gaudir de la setmana del cinema fantàstic i de terror de Girona, l’Acocollona’t. De moment ja van escalfant motors i ens porten el cartell d’enguany, de nou obra del mestre Paco Cavero. A més, i després de superar tota expectativa l’any anterior, aquesta vegada es preparen algunes novetats que ben aviat es faran públiques.

2- Entre elles una reformulació de la seva web. Després de fer un càsting entre els millors community managers es van decidir per un servidor, que es va vendre per un parell de cerveses. Així doncs que em toca tenir actualitzada la web del festival. Desitgeu-me sort sort i ànims.

3- Com potser recordeu alguns a l’edició anterior em vaig dedicar a fer una crònica diària de tots els actes. Degut al seu èxit m’han demanat que hi torni. Durant totes les jornades em podreu trobar allà fent el xafarder, tirant fotos i demanant cerveses. Saludeu-me, eh, i sobretot, porteu cerveses.

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

