Skip to content

5 (possibles) reptes per aquest any

01/03/2014

Tothom, és quasi inevitable, es fa propòsits quan comença un nou any. Jo no me n’escapo. A veure, lo típic (deixar de fumar, fer exercici, menjar millor, aprendre angles,…) m’ho salto. Es veurà què s’hi pot fer. Però dins els meus hobbies sí que tinc idees que m’agradaria realitzar. En aquest mini-llistat n’hi ha unes quantes, no totes, i no vol dir que estigui obligat portar-les a bon terme, però són projectes que porto temps donant-lis voltes i que estaria bé fer d’una vegada per totes. Ho comparteixo amb vosaltres, però si al acabar l’any no els he complert no m’ho tireu en cara.

2014-Numbers-free-Happy-2014-New-Year-Image-Wallpaper

Dibuixar un còmic: dibuixo sovint, sense gaires aspiracions més enllà d’entretenir-me. Ara fa res he començat a escriure i dibuixar unes pàgines i m’he animat força. La intenció és fer un àlbum a l’estil europeu, d’unes quaranta pàgines, en blanc i negre i poc més. Veurem com evoluciona la cosa, tot i que aviso que no està pensat per ser publicat, només és un divertimento al qual dedicar estones.

Escriure un Bond: fa molt anys que ho tinc en ment. La meva idea és escriure un guió complet sobre una aventura de l’agent 007. No està pensat per tenir a Daniel Craig de protagonista, simplement un guió amb tots els típics tòpics de l’agent a la gran pantalla. Segurament amb localitzacions que conec, o sigui que properes, i intentant crear un dolent de nivell.

Escriure una nova novel·la: potser alguns ja ho sabeu que vaig escriure una novel·la, és diu Castañas, i no està publicada, ni en tinc la intenció. Però ara, temps després, tinc ganes d’embarcar-me de nou en escriure’n una altra amb ganes de que aquesta sí surti a la llum. Tinc moltes idees, però m’he de decidir per algunes i asseure’m a escriure-la.

Un relat al mes: doncs sí, la idea es fer un conte cada 30 dies, no sé si tots lligats o independents. Tampoc tinc clar si els publicaré a mesura que els vagi escrivint en el blog o potser a final dany agafar-los tots i fer-ne una petita edició per regalar.

Fer menys faltes…

I fins aquí. Segurament acabaré fent altres coses (segur que uns quants podcasts) que ni em passen pel cap ara mateix, però el temps dirà.

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

