Skip to content

VARSITY BLOOD

10/05/2014

varsity-bloodNo sé si sóc un cas singular o altres exemplars de la meva espècia pateixen el mateix mal. Després de més d’una dècada veient pel·lícules de terror, llegint llibres sobre el tema i devorant-ne tots els documentals relacionats pocs films nous m’atreuen. S’acaben repetint les formules i poques veus saben aportar-hi alguna cosa nova o interessant. Però no puc obviar que m’he acabat acostumant, i apreciant, els seus trets característics i a vegades rebusco a la sèrie b en busca de merda amb la qual no pensar, on sàpiga del primer a l’últim minut què passarà i anar pensant com de malament ho fan i com ho hauria fet jo, o millor encara, un dels grans directors del gènere.

Adolescents interpretats per gent de 30 + un misteriós assassinat que es manté en secret + una festa plena de sexe i drogues + la nit de Halloween + un assassí emmascarat + noies en roba interior corrent d’aquí cap allà + la rebel i la guapa i el forçut i el simpàtic i la millor amiga + escena al vestuari femení = Varsity blood.Varsity-Blood-2014

Pel·lícula dolenta? Oh, clar que sí! Segueix l’estructura habitual parit a La noche de Halloween de Carpenter i re-visionat a l’Scream de Wes Craven. Res de nou i amb qualitat ínfima. Director, guió, actors, score, foto,… tot vergonyós.kiler

I m’encanta que sigui així.

Vaig aguantar fins al final com un campió.

El millor: que no es pugui fer pitjor.

El pitjor: res es pot fer pitjor.

Nota: 3 sobre 10.

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

