Skip to content

INAUGURACIÓ DE DYSTOPIAN HOBBIES

10/04/2015

12036836_887033011374310_8283409344611649786_nAquesta setmana ha sigut un no parar. Encara estic amb la llengua fora. A banda de reunions per una proposta bomba que estem preparant per Nadal, trobades de guió per a la pel·lícula, editar el còmic, preparació de classes, visita a França per una expo dedicada al meu avi i donar el tret de sortida al Cicle Rebobina he tingut temps per participar en la inauguració de Dystopian Hobbies. Que què és això? Doncs la primera botiga “friki” de Figueres on trobar tot allò que necessita un culturalment dispers com jo: còmic, manga, jocs de taula, videojocs, merchan,… Però la bona notícia, finalment, va ser doble ja que el seu responsable, en Marc, em va oferir participar-hi activament fent un concurs de preguntes amb el públic. Vaig acceptar sense pensar-m’ho. Molt content de que tanta gent s’apuntés a la festa i la oportunitat de conéixer a molta gent amb aficions com les meves. A tots els participants gràcies per ser-hi i perdoneu si alguna pregunta va ser un mica “puta”. Esperem repetir la jugada ben aviat!

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

