Skip to content

RECOMANACIÓ: MARVEL GOLD. MARVEL 75 AÑOS, la era clásica.

10/06/2015
ISBN : 9788490941645 Llibre tapa dura. 696 Pàgines.

ISBN : 9788490941645
Llibre tapa dura. 696 Pàgines.

Fa menys d’un mes la meva parella em va regalar aquest tros de llibre. Quasi 700 pàgines de còmics dels inicis de Marvel. Quins són els inicis de: Els 4 fantàstics, Capità Amèrica, Spider-man, X-Men, Hulk, Iron Man i Daredevil? Doncs aquí ho tens, junt a les seves històries més destacables de l’època. Milers de vinyetes firmades per Stan Lee, Jack Kirby, Buscema, Claremont, Neal Adams o Gil Kane, entre d’altres. Pels que comenceu en el món del còmic és un volum imprescindible, pels que ja porten temps siguent-ne lectors però els falten aquests números és més que recomanable i pels que us encanten els films Marvel i voleu apuntar-vos a la lectura us vindrà de perles. Jo el tinc al costat del llit, i quan tinc cinc minuts vaig avançant en la seva lectura. Un caprici de nivell.

Ah, i tot per uns 30 euros!

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

