Skip to content

ACOCOLLONA’T 2015: DIA 2. ZOMBIE WALK

11/01/2015

La nit del 31 d’octubre, i com ja sol ser habitual, a Girona es celebra Halloween com en lloc més. Quarta zombie walk organitzada per l’Acocollona’t amb èxit de públic incontestable. Tot i que no vaig poder ser-hi present, això mereixeria un post a part, m’han arribat veus del munt de gent que hi va participar i de com va poder xalar-hi tothom. Com que no tinc fotos de l’esdeveniment n’he seleccionat unes quantes del grup de Facebook del festival per poder compartir-les aquí. Espero que als organitzadors no els molesti, no sigui els cas que m’envïin un parell de no-morts a casa meva.

Per cert, tard o aviat hauré de dedicar un post sobre tots els problemes que semblen tenir des de l’Ajuntament de Girona amb aquest festival i la zombie walk en particular. Puc entendre que no els ajudin gaire, en comparació amb altres festivals més “importants” i formals de la ciutat, però els últims esdeveniments semblen dignes d’un boicot; o potser simple mala sort. Però ja us dic, més endavant tindré temps de comentar-ho amb detall.

Anuncis
No comments yet

Deixa un comentari

