Skip to content

10 motius per jugar a Pokemon Go

08/02/2016

La febre Pokemon Go s’ha apoderat de La Terra. Tal qual. Vas pel carrer i una de cada cinc persones hi està jugant. No són poques les veus crítiques que es dediquen a demonitzar el fenomen. Segons aquests “experts” els caçadors correm perill de morir de mil maneres diferents ( com aquell mític programa ); segur que molts d’ells ho piulen o escriuen al Facebook mentre condueixen.

13775928_10208857608610480_6830022818015082038_n.jpg

Dit això, passo a enumerar uns quants motius pels quals puc dir amb el cap ben alt que jugo a Pokemon Go tot i pentinar canes.

1.-Faig cames; que últimament ja en feia, però ara encara més.

2.-Descobreixo racons nous de la meva ciutat; amb les pokeparades estic descobrint detallets que em passaven desapercebuts.

3.-Em relaciono; el primer dia que vaig sortir de “caça” vaig conèixer una senyora que també hi jugava i vam fer-la petar una estona. Només ens unia aquest joc.

4.-Desperta la meva imaginació; tot i que considero que no vaig mancat d’ella el cert és que no paro de barrinar històries ben boges.

5.-Aprenc a tenir paciència, perseguir i atrapar un pokemon requereix una constància de la que molts no van sobrats.

6.-Recupero la il·lusió; ara anar a fer encàrrecs, a ple més d’agost, és una aventura, abans era un pal.

7.-Faig treballar la memòria; aprendre els noms d’aquests monstres de butxaca és alhora divertit i complicat.

8.-Descobrir noves formes de comunicació; per aprendre trucs he desobert diferents youtubers que m’han semblat força interessants.

9.-He compartit noves experiències amb la meva parella; jo em disfresso de Pikachu i salto damunt del llit quan ella està despistada i….és broma. El cert és que hem anat de caça junts i ens ho hem passat molt bé.

10.- Sóc de l’equip groc.

No comments yet

Deixa un comentari

