Skip to content

AGENTE CONTRAINTELIGENTE (2016)

04/30/2017


Vaig descobrir Sacha Baron Cohen amb Ali G La Película. Em va agradar però el doblatge em va despistar i no li vaig donar la importància que tenia. Però va ser en el passi sorpresa de no sé quin any al Festival de Sitges qu em vaig topar amb Borat. Mai en ma vida he rigut tant en una sala de cine. I no vaig ser l’únic. A partir de llavors els seus films són imprescindibles. La seva mala baba conjugada amb l’escatologia és una formula que a vegades és quasi perfecte, quan no rius per la seva crítica ho fas pels gags en sí.

maxresdefault (1).jpg

Aquí s’amotlla al sub-gènere de la paròdia dels films d’espíes per arremetre contra la hipocresía dels benestants. El dard va enverinat i per molt que intentis xupar no podràs treure el verí. Potser és cert que no hi ha la frescura dels primers treballs però aquí sobresurten unes quants gags que mereixen passar a la història de la imbecilitat. El rei dels provocadors sap de nou quines tecles tocar.

Ah, i dura encara no mitja hora. Només per això ja mereix estar entre les millors comèdies d’aquell any.

El millor: com tot i poder semblar simple tot en el guio està molt ben lligat.

El pitjor: que ja sabem què ens podem esperar al apretar el play.

Nota: 8 sobre 10.

Fitxa a IMDB

Anuncis
One Comment leave one →
  1. andrea permalink
    09/03/2017 14:41

    el millor: Es el puto Liam Gallagher amb sobredosis…

Deixa un comentari

