Vés al contingut

El més llegit

01/04/2013

Ja fa any i poc que vaig obrir aquesta web. Sembla que era ahir, oi? Doncs aprofitant que s’ha acabat el 2012 he pensat en fer una recopilació dels articles més llegits fins el moment com a curiositat. Espero que us agradi i amb una mica de sort descobriu noves entrades per tafanejar. Una petita parada en el camí per agafar força i continuar endavant amb ganes i forces. Tranquils, tinc corda per estona.

entrada

Crític CONTROL ALT ESCAPE

La Marta Sánchez i en Jeremy Williams són els autors d’aquesta novel·la juvenil de ciència ficció i que van confiar amb mi per fer-lis una crítica de l’obra abans de moure-la per les editorials. La veritat és que cap dels dos gèneres es troben entre els meus preferits, però vaig entrar-hi sense prejudicis i em vaig emportar una grata sorpresa. A l’espera de que surti a la llum, us informaré puntualment de la seva sortida a la venta, no puc fer més que deixar-vos amb la ressenya que li vaig dedicar.

Link

Som imbècils o què?

Aquest post va sorgir d’un parell de fenòmens contagiosos que succeïxen sovint a les xarxes: les notícies falses. Que WhatsApp passava a ser de pagament i que les hidroelèctriques pressionaven La Sexta per cancel·lar el programa de Salvados són dues mentides sense fonaments que van bombardejar-nos durant dies, van aparèixer del no res i es van fondre d’igual manera. Aquí reflexiono sobre la nostra credibilitat extrema a l’hora de donar credibilitat a aquests virals.

Link

¡Olvidate de mi! De Miquel Casals

Fa temps vaig crear la secció Friends & films on donava l’oportunitat a amics cineastes de parlar dels seus films preferits. En aquesta ocasió va ser el director de Fundido a negro, que va comentar les virtuts d’aquesta pel·lícula protagonitzada per Jim Carrey.

Link

Puño

Tenia ganes d’escriure un relat breu amb les novel·les pulp com a referent. D’aquí va sorgir Puño, un anti heroi de poques paraules i manat de dialogar a base de cops de puny. Si del relat en sí ja n’estic orgullós les il·lustracions d’en Bernat Costa van ser la cirereta dels pastís. Sexe, violència i molta mala llet amb un conte destinat al públic adult.

Link

Acocollona’t 2012

Durant tots els sis dies vaig assistir a la segona edició del Festival de cinema fantàstic de Girona. Com que m’ho vaig passar d’allò més bé mirant curts, re-descobrint cult films i assistint a tots els seus actes no vaig poder fer menys que fer-ne cròniques diàries per donar-lo a conèixer, i que amb sort, es converteixi en el nostre particular Sitges.

Dia 1 dia 2dia 3dia 4dia 5dia 6

No comments yet

Deixa un comentari